Sunday, October 10, 2010

i'm not good.

mówilam.
już.
pusto.
pustoserce.
pustomózg.
pustowokół.
wśrodkupusto.
tylko woreczki łzowe pełne.
i światło z nad głowy pełne goryczy.
empty.

ja mówię.
niech trafi się tylko ktoś
kto jak ja
zaakceptuje Twoje inności i wybryki
odmienne upodobania
humory
nuty
i zajęcia.
kto nie doceni trochę. żeby potem przecenić bardzo.
kto pokrzyczy trochę, żeby potem ukochać najbardzo.
kto zje w całości.
jak ja.
kto da duużo.
nie tak mało jak ja.



a mi niech tylko ktoś kto nie będzie chciał mnie zmieniać. tylko.






there's no one who'll love you like me. 
there's no one who'll accept u like me.
nigdy nie byłam szczęśliwsza niż wtedy.


1 comment:

  1. nie nadążam . nad matmą. nad sztuka. nad twoimi wpisami. nad życiem.

    to zdjęcie. ♥.

    czemu brak inspiracji tak strasznie dokucza/

    ReplyDelete