Friday, November 20, 2009

Ég er hræddur

a p r z e c i e ż b a r d z o m n i e t o k u s i.
nie dziękuję. jestem zajęta - taki zwrot byłby najbardziej wskazany.
istnieje niezliczona liczba grzecznych jego odmian.
To bardzo miło z pańskiej strony. ale czas mam wypełniony jak minister (mało wiarygodne).
Jaka szkoda. ale wyjeżdżam na stałe do Reykjaviku (dziwaczne).
Bardzo mi przykro. ale mam już rodzinę (supernieprawdziwe).
Mój kot jest chory. nie mogę zostawić go samego (niemoje).
In fine jestem gotowa powiedzieć to nie dla mnie sir. ale nagle widzę łagodnosć stojącego przed moimi oczami pana. który otwiera swietlistą wyrwę w moim całym życiowym czasie.

cześć. doppra wiem. że widać mi bieliznę. no ale co jeśli jest ona najever i też chce fotografowana być.?

2 comments:

  1. nie wiesz co u mnie?
    jak to?

    mogę powiedzieć to samo o Tobie.

    może to co mam gdzieś głęboko chowam specjalnie.trudno to ze mnie wyciągnąć.

    "niezliczona liczba grzecznych jego odmian"
    skąd ty to bierzesz :*

    ReplyDelete
  2. skuś się.
    + cocorosie. lowe.

    co tamm w iławce słychać maj.?

    ReplyDelete